سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا لمینت اسن ان اسمایل خطر دارد + از چی ساخته شده

نظر

آیا اغلب از لبخند یا دندان های ناقص خود احساس خجالت می کنید؟ برای رفع آن نیازی به مراجعه به دندانپزشک نیست! به جای آن از پروتزهای Snap-On استفاده کنید و به لبخند کاملی دست پیدا کنید که همیشه آرزویش را داشتید، اما بدون اینکه هزینه زیادی برای شما داشته باشد!این یک قالب سفارشی خاص است که راحت، انعطاف پذیر است و به راحتی روی دندان شما قرار می گیرد. آرایش کامل بزرگسالان که به آن نیاز دارید که به راحتی در عرض چند دقیقه قبل از تبدیل دندان های شما به لبخندی بی نقص جا می شود و برای استفاده روزمره عالی است! اعتماد خود را اکنون با این فعال نمایید. شما به خرید لمینت متحرک دندان میتوانید بدون خونریزی و تراش خودن دندان برای خود لمینت موقت داشته داشته باید و هر کجایی که میخواهید استفاده کنید و زمانی که نیازی نیست میتوانید آن را خارج نمایید و استفاده نکنید چون این مصحولات فقط برای بیرون و جایی که نیاز است باید  استفاده شود و در شب هم باید از دندان خارج شود.

 

بیشتر بخوانید : انقضای لمینت متحرک تا کی است + طرز استفاده عوارض و مزیت

 

 

 

شما میتوانید با خرید این محصول ارزان قیمت به صورتی که اموزش داده ایم برای خود در منزل لمینت بسازید بلی این کار امکان پذیر میباشد منتها باید دقت نمایید تا نتیجه خوبی حاصل شود چون وقتی خرید لمینت متحرک دندان دو فک اناجم میدهید و بسته ار تحویل گرفته ای تازه شروع ماجرا خواهد بود چون باید ان را در اب جوش بگذارید و قالب گیری نمایید اگر هم ایرادی بود با دست و وسایل موجود در خانه مثل چاقو و قیچی ایراد را رفع نمایید تا یک لمینت واقعی داشته باشید و هر وقت که دوست دارشته باشید در دندان خود قرار بدهید و از ان لذت ببرید.

 

 

خرید لمینت متحرک دندان کیسا 91

 


لمینت متحرک دندان دو فک یک راه ساده، مقرون به صرفه و بدون درد برای به دست آوردن یک لبخند بسیار بهبود یافته در یک لحظه است. این یک لبخند قابل جابجایی است که می توانید آن را بپوشید و به دلخواه خود بردارید و در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، اعتماد به نفس را باز می گرداند. اغلب به عنوان یک راه حل موقت در حالی که منتظر انجام دندانپزشکی زیبایی جامع تر است استفاده می شود.Snap-On Smile یک راه ثبت شده، آسان و بدون درد برای به دست آوردن لبخندی زیبا است. این توسط دندانپزشکی اختراع شد و متوجه شد که همه نمی توانند هزاران دلار برای اصلاح لبخند هالیوودی بپردازند. پس از سال‌ها تحقیق و توسعه گسترده، دندانپزشک شما اکنون می‌تواند یک لبخند Snap-On به شما ارائه دهد که با ظاهر دندان‌های طبیعی نازک و قوی است. می توانید با Snap-On Smile خود بخورید و بنوشید. مراقبت از آن آسان است و می تواند یک راه حل آرایشی موقت یا دائمی باشد. برای دندان های بالا و پایین موجود است.


آیا لمینت اسن ان اسمایل خطری است

 



آیا لمینت اسن ان اسمایل خطری است :

این لمینت  روی دندان های شما بسته می شود و بنابراین نیازی به سوراخ کردن یا تزریق نیست. در نتیجه خطرات حداقل هستند. دستگاه باید حدود 12 ماه دوام بیاورد و پس از آن می توان آن را با یک دستگاه Snap جدید یا یک گزینه جایگزین جایگزین کرد. بسیاری از افراد قبل از شروع یک دوره درمانی دائمی مانند ایمپلنت دندان یا روکش دندان، از Smiles به عنوان یک راه حل کوتاه مدت استفاده می کنند.این دستگاه همراه با کیت و محلول تمیز کننده ارائه می شود و دندانپزشک شما نحوه استفاده از آن را برای حفظ بهداشت لبخند جدیدتان توصیه می کند.

 

 

لمینت متحرک دندان از چی ساخته شده


لمینت متحرک دندان از چی ساخته شده :

فرمول منحصربفرد و اختصاصی رزین دندانپزشکی Snap-On Smile آن را بسیار نازک و در عین حال بسیار قوی می کند. درست روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد و لبخندی زیبا و طبیعی به شما می‌دهد، حتی اگر لکه، بریدگی، شکاف یا دندان‌های از دست رفته داشته باشید.

 

 

چه زمانی از روکش و روکش استفاده می کنید



چه زمانی از روکش و روکش استفاده می کنید:

ترمیم دندان شکسته یا شکسته شکل دندان را تغییر دهید با شکل دادن هنرمندانه روکش ها/روکش ها برای بستن فضاها یا پوشاندن دندان های روی هم قرار گرفته، ظاهر دندان های صاف را ایجاد کنید. تغییر رنگ دندان هادرمان تهاجمی تری را در نظر می گیریم، اما می خواهم ببینم ابتدا با یک لبخند جدید چگونه به نظر می رسند نمی خواهید تحت درمان تهاجمی تر قرار بگیرید یک درمان موقت می خواهید دندان‌های شکاف، کج، لکه‌دار یا شکسته داشته باشید برای بریج یا ایمپلنت دندان نامناسب هستند نمی توان درمان های پیچیده یا تهاجمی تر را پرداخت کرد یک پروتز متحرک و جزئی داشته باشید و می خواهید راه حل راحت تری داشته باشید

 

 

آیا Snap-on Smiles برای من خوبه

 



آیا Snap-on Smiles برای من خوبه :

اسنپ اسمایل می تواند برای ترمیم موقت یا طولانی مدت لبخند شما استفاده شود. به سرعت در حال تبدیل شدن به جایگزینی برای روکش ها است. این درمان نیز برگشت پذیر است و شامل هیچ تغییری در لثه یا دندان شما نمی شود. در اینجا  ما با شما کار خواهیم کرد تا به دستگاهی دست پیدا کنیم که ظاهر و احساسی مناسب برای شما داشته باشد.اکثر درمان‌های لمینت متحرک  را می‌توان در دو جلسه تکمیل کرد. با این حال، آزمایشگاه برای قالب‌گیری و طراحی سفارشی لوازم آرایشی نیاز به زمان دارد، بنابراین یک بازه زمانی معقول در عرض چهار هفته است. 


 

چه کسی کاندیدای لمینت متحرک دندان است



چه کسی کاندیدای لمینت متحرک دندان است :

دندانپزشک شما بهترین فرد برای تعیین اینکه آیا شما کاندید عمل لبخند فوری هستید یا خیر خواهد بود. گام بعدی این است که چگونه یک لبخند گیره دار مناسب برای شما قالب بزنید. دندانپزشک شما برای ایجاد یک لبخند سفارشی در اولین ویزیت از دندان های شما برداشت می کند.از شما خواسته می شود تا حدود سه هفته دیگر به مطب دندانپزشکی بازگردید، زمانی که دندانپزشک شما یک لباس نهایی را برای شما آماده می کند تا لبخند ضربه ای را در خانه بپوشید. کل عمل بدون درد است و حتی تحت بی حسی موضعی قرار نخواهید گرفت. اگر آماده هستید که لبخندی بی نقص داشته باشید، باید یک قرار ملاقات با دندانپزشک برای مشاوره داشته باشید که به شما کمک می کند لبخند خود را برای همیشه تغییر دهید.برای بسیاری از بیماران،  گزینه هایی را به آنها می دهد که قبلاً هرگز نداشته اند. این یک راه حل عالی برای بیمارانی است که قادر به دریافت بهبودهای دائمی مانند تاج، روکش و ایمپلنت نیستند، زیرا از نظر پزشکی در معرض خطر هستند، سن آنها را از درمان های گسترده باز می دارد، یا به سادگی از انجام کارهای گسترده دندانپزشکی می ترسند.


 

 لمینت متحرک



سخن آخر :

می توانید لبخند رویایی خود را تنها در دو بار بازدید دریافت کنید لمینت متحرک  وسیله ای نازک و قوی است که روی قوس دندان های طبیعی شما می چسبد و روی آن را می پوشاند. این دستگاه را می توان هنگام خوردن و آشامیدن پوشید و به مراقبت ساده در خانه نیاز دارد. در طول مشاوره اولیه شما، ما از دندان های شما برای ایجاد لبخند جدید استفاده می کنیم. ما از نظرات شما در این فرآیند استقبال می کنیم تا مطمئن شویم که ارتفاع، اندازه و رنگ مجموعه دندان های جدید شما مطابق میل شماست. این مشاوره بدون درد است و نیازی به اصلاح دندان ندارد که معمولاً نیاز به تزریق یا سوراخ کردن ناراحت کننده دارد.