سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوب ترین لمینت متحرک دندان یا اسنپ اسمال یه مارکی بخریم خوبه ؟

نظر

با پیشرفت  دندانپزشکی و مایل بودن مردم به افزایش زیبایی صورت، روش های گران قیمت دندان جایگزین استفاده از لمینت  متحرک ارزان و بدون درد شده است. لمینت های متحرک بسیار پر طرفدار هستند زیرا روشی سریع و آسان برای از بین بردن لکه های دندان هستند، ارزان هستند و نیازی به جراحی ندارند. البته این نوع لمینت بر خلاف سایر لمینت ها جنبه درمانی ندارد و فقط نوعی روکش است که دندان ها را سفید و زیبا می کند. در این مقاله از نهال دندانپزشکی با لمینت های متحرک و کاربردهای آن آشنا شوید. و بگوییک کدام مارک بخریم خوبه



مارک متحرک اسنپ اسمایل

 

 


مارک متحرک اسنپ اسمایل :

لمینت متحرک اسنپ اسمایل اولین لمینتی بود که وارد بازار ایران و جخان شد این محصول دارای دو عدد قالب و دو عدد خمیر سیلیکونی میباشد که با قرار دادن خمیر آن در اب جوش و نرم شدن و قرار دادن خمیر در قالب میتوانید برای خود لمینت بسازید که میشود گفت از ارزان ترین لمینت موجود در بازار ایران میباشد و از معایبش این است که خمیرش کمی کمتر است نسبت به بقیه لمینت های موجود.


 

مارک ترو اسمایل

 


مارک ترو اسمایل :

لمینت متحرک ترو اسمایل بعد اسنپ اسمایل وارد بازار و فروشگاه های ایران شد این محصول بر خلاف اسنپ اسمایل از خمیر بیشتری بهره بده است یعنی به اندازه حدود2 بسته لمینت اسنپ اسمایل خمیر دارد که این خود یک مزیت است چون اگر خمیر زیاد باشد دستانتان برای قالب گیری بیشتر باز است مخصولا اگر جای خالی دندان دارید بهتر است از ترو اسمایل استفاده نمایید البته قالب پلاستیکی لمینت ترو با اسنپ اسمایل متفاوت است و کیفیت بالا تری هم داد و قیمتش زیر دویست هزار تومان است.  

 

 

مارک سو اسمایل



مارک سو اسمایل :

لمینت متحرک سو اسمایل بعد 2 محصول دیگر وارد بازار ایران شد و بر خلاف محصولات دیگر خمیرش نخودی شکل پودری است که این نوع لمینت برای کسانی که میخواهد لمینتی متفاوت را تجربه کنند مناسب میباشد خمیر این محصول هم مثل بقیه است و فرقی در قالب گیری هم ندارند در مورد قالب ان هم قالبش همانند ترو اسمایل است و قیمتی حدود دویست هزار تومان دارد.

 

 

معرفی انواع لمینت متحرک دندان

 

 

 

جمع بندی :

توجه نمایید تمام محصولات ارائه شده در سایت رابود درجه یک میباشند و وارد کننده اصلی محصولات هستند پس بجای این که چند برابر قیمت در سایت های دیگر هزینه نمایید میتوانید بهرتی لمینت های متحرک را زا سایت دریافت نمایید و درب منزل خود تحویل بگیرید



تاریخ انقضای لمینت متحرک تا کی است + طرز استفاده عوارض و مزیت

نظر

کامپوزیت های متحرک دندان که به آن لمینت های متحرک دندان نیز می گویند، چه معجزاتی انجام می دهندآیا شغلی دارید که هر روز با افراد زیادی معاشرت کنید و اعتماد به نفس ندارید یا می خواهید در عکس های جشن عروسی دامادی خود لبخندی زیبا، شفاف و درخشان داشته باشید، با وجود اینکه دندان هایتان خوب و تمیز است؟اسنپ اسمایل یه کاری با دندونا انجام میده تا اعتماد به نفس از دست رفته رو به دست بیاره. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد اسنپ اسمایل بدانید.

 

 

لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل چیست

 


لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل چیست:

این محصول که اولین محصول لمینت متحرک خانگی میباشد دارای یک خمیرو قالب است که شما طی فرایند قالب گیری در منزل برای خود لمینت متحرک میسازید و استفاده میکنید فقط کافی است اموزش را در فضای مجازی مشاهده نمایید.کامپوزیت سیار یک ابزار دندانپزشکی است که تمام عیوب دندانی شما را در عرض چند ثانیه پوشش می دهد و لبخندی را که همیشه آرزویش را داشتید به شما هدیه می دهد.هر چند نباید از این محصول توقع زیادی داشته باشید اما در حد خود خوب است.

 

 

مزیت اصلی لمینت متحرک چیست

 

 

مزیت اصلی لمینت متحرک چیست:

اول از همه خوب قیمت مناسبی دارد شاید پول یک ویزیت ساده را میدهید بدون درد است و نیازی به بیهوشی و بیهوشی ندارد.در مقایسه با درمان ارتودنسی و ایمپلنت وقت گیر نیست البته  این لمینت موقت شکننده هستند، بنابراین برای خوردن غذاهای جامد مناسب نیستند، اما می توانید آنها را با هم بنوشید. یک روش موقت برای زیباسازی لبخند شماست و هیچ جنبه درمانی ندارد. این خرید لمینت متحرک دندان به راحتی به دندان ها می چسبد و به راحتی بدون نیاز به چسب یا بست های دیگر جدا می شود.با استفاده از لمینت متحرک دندان، می توانید به طور موقت فاصله بین دندان های خود، زشتی، به هم ریختگی و فضای خالی دندان های از دست رفته را پنهان کنید.

 

 

معایب اصلی لمینت متحرک چیست


معایب اصلی لمینت متحرک چیست:

در صورت استفاده نا درست ممکن است پلاک بکند البته میتوانید دوباره قالب گیری کنید نباید با محصول غذای رنگی بخورید چون با هر بار خورد از عمر خمیر کاهش میباید این محصول جنبه درمانی ندارد و فقط برای زیبایی است و شبها هم نمیتوانید در دهان خود بگذارید و فقط زمانی که نیاز است باید قرار بدهید و ممکن است برا برخی قرار دادنش در دهان کمی سخت باشد.


انقضای لمینت متحرک تا کی است

 


انقضای لمینت متحرک تا کی است :


طول عمر لمینت متحرک به نحوه استفاده از آن بستگی دارد و استفاده نادرست می تواند باعث شکستن برخی در روز اول شود و برخی دیگر با استفاده صحیح و رعایت اصول بهداشتی می توانند تا چند سال از پلاک های خود استفاده کنند. البته منظور از شکست برای اتهایی است که لمینت متحرک چند میلونی از لابراتوار تهیه میکنند چون ان لمینت ها در صورت شکستن نمیتوانید بعدا خود قالب گیری نمایید  شستن مرتب پلاک خودرو را فراموش نکنید و حتما نظافت دهانی را رعایت فرمایید پس نتیجه گرفتیم عمر این کالا بتسگی به میزان مصرف شما خواهد داشت.


 

طرز استفاده از لمینت متحرک دندان

 


طرز استفاده از لمینت متحرک دندان :


استفاده از محصول هم اسان است و هم سخت چون شما باید قالب گیری نمایید و اگر عجله کنید به نتیجه درستی نخواهید رسید شمتا باید ابدای امر خمیر را در اب جوش قرار بدهید تا نرم شود که بستگی به میزان گرما ممکن است خمیر 10 دقیقه نرم شود یا حتی بیشتر یا کمتر اما در برخی خمیر ها ممکن است بعد نرم شدن خمیر شفاف نباشد که این نگران کننده نیست و مهم سفیدی و نرم شدن خمیر است و بعد ان را در قالب میگذارید و همانند قالب گیری در دندان پزشکی این کار را انجام بدهید جهت اموزش فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید حتی دیدن فیلم های دندان سازی هم میتواند به شما کمک کند.

 

 

چرا قیمت لمینت یا کامپوزیت متحرک متفاوت است



چرا قیمت لمینت یا کامپوزیت متحرک متفاوت است : 

این محصول بستگی دارد چه مارکی باشد یک مارک ترو اسمایل یک مارک سو اسمایل و یک مارک اسنپ اسمایل است و طبیعتا در هر شهر و فروشگاه قیمت متفاوتی دارند و لمنتی که در لابراتوار ساخته میشود و قیمت متفاوتی دارد که اسنپ اسمایل زیر 100 تومان ترو اسمایل زیر 200 تومان و سو اسماسل زیر 300 تومان میباشد البته قیمت های بالا تری هم به فروش میرسند.

 

 

 

بیگ اسمایل اسنپ اسمایل

 

 

جمع بندی :

اسنپ اسمایل یک راح حل برای بیماری های دندانی نیست صرفا یک روکش برای پوساندن عیب دندانی مثل پوسیدگی بد رنگی و جای خالی دندان شما عزیزان میباشد و باید خودتان در خانه قالب گیری را انجام بدهید و نباید از این محصول توقع لمینت های چند میلونی را داشته باشید و به اندازه ای که خرج کرده ای توقع داشته باشید و حتما قالب گیری را همرا ه با اموزش هایی که در فضای مجازی است انجام بدهید تا دچار مشکل نشوید.