سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوب ترین لمینت متحرک دندان یا اسنپ اسمال یه مارکی بخریم خوبه ؟

نظر

با پیشرفت  دندانپزشکی و مایل بودن مردم به افزایش زیبایی صورت، روش های گران قیمت دندان جایگزین استفاده از لمینت  متحرک ارزان و بدون درد شده است. لمینت های متحرک بسیار پر طرفدار هستند زیرا روشی سریع و آسان برای از بین بردن لکه های دندان هستند، ارزان هستند و نیازی به جراحی ندارند. البته این نوع لمینت بر خلاف سایر لمینت ها جنبه درمانی ندارد و فقط نوعی روکش است که دندان ها را سفید و زیبا می کند. در این مقاله از نهال دندانپزشکی با لمینت های متحرک و کاربردهای آن آشنا شوید. و بگوییک کدام مارک بخریم خوبه



مارک متحرک اسنپ اسمایل

 

 


مارک متحرک اسنپ اسمایل :

لمینت متحرک اسنپ اسمایل اولین لمینتی بود که وارد بازار ایران و جخان شد این محصول دارای دو عدد قالب و دو عدد خمیر سیلیکونی میباشد که با قرار دادن خمیر آن در اب جوش و نرم شدن و قرار دادن خمیر در قالب میتوانید برای خود لمینت بسازید که میشود گفت از ارزان ترین لمینت موجود در بازار ایران میباشد و از معایبش این است که خمیرش کمی کمتر است نسبت به بقیه لمینت های موجود.


 

مارک ترو اسمایل

 


مارک ترو اسمایل :

لمینت متحرک ترو اسمایل بعد اسنپ اسمایل وارد بازار و فروشگاه های ایران شد این محصول بر خلاف اسنپ اسمایل از خمیر بیشتری بهره بده است یعنی به اندازه حدود2 بسته لمینت اسنپ اسمایل خمیر دارد که این خود یک مزیت است چون اگر خمیر زیاد باشد دستانتان برای قالب گیری بیشتر باز است مخصولا اگر جای خالی دندان دارید بهتر است از ترو اسمایل استفاده نمایید البته قالب پلاستیکی لمینت ترو با اسنپ اسمایل متفاوت است و کیفیت بالا تری هم داد و قیمتش زیر دویست هزار تومان است.  

 

 

مارک سو اسمایل



مارک سو اسمایل :

لمینت متحرک سو اسمایل بعد 2 محصول دیگر وارد بازار ایران شد و بر خلاف محصولات دیگر خمیرش نخودی شکل پودری است که این نوع لمینت برای کسانی که میخواهد لمینتی متفاوت را تجربه کنند مناسب میباشد خمیر این محصول هم مثل بقیه است و فرقی در قالب گیری هم ندارند در مورد قالب ان هم قالبش همانند ترو اسمایل است و قیمتی حدود دویست هزار تومان دارد.

 

 

معرفی انواع لمینت متحرک دندان

 

 

 

جمع بندی :

توجه نمایید تمام محصولات ارائه شده در سایت رابود درجه یک میباشند و وارد کننده اصلی محصولات هستند پس بجای این که چند برابر قیمت در سایت های دیگر هزینه نمایید میتوانید بهرتی لمینت های متحرک را زا سایت دریافت نمایید و درب منزل خود تحویل بگیرید